amma...

suttit i 4 timmar nu..hon somnar till en sväng ca 4 min sen vaknar o tuttar igen,..ne nu e ja less på de här imorrn köper ja flaska orkar inte me mer nu...
O ni som verkligen inte fattar att ja mår dåligt SLUTA HÖR AV ER ja vet vilka de e som inte fattar att ja inte orkar alla ggr...
Sen finns de ni som fattar att de tyvär finns dagar när ja tex avbokar saker i sista sek för ja inte mår bra...o ja e glad att ja har er..de tog ca 1 min att skriva detta inlägg då ja skriver me vänster hand o ammar samtidigt så nu lägger ja ner...

Kommentarer
Postat av: Emma och Nova

Är tyvärr väldigt tveksam till att jag orkar upp imorgon för fick nyss Nova till att somna om jag det känns som om det snart är dags att stiga upp annars :( Men jag ringer dig imorgon om jag ska med ändå. Kram

2009-08-26 @ 02:32:23
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/
Postat av: caroline

nemen vännen de lät ju inte alls bra..hoppas de snart blir bättre..kram på dej

2009-08-26 @ 17:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0