va e de här...

Värkar me 7 min mellanrum..yes tänkte ja o så bara stannar de upp... trodde ngnstans att ja skulle få bli 2barnsmamma inatt... den 4 augusti på natten..kanske ngn annan som kalvar inatt då =) den som lever får se.. Nu har nog allafall hela slemproppen gått=) underbart ett litet framsteg till=) Nu väntas grillat me klyftisar som vanligt o sen massa mys me familjen=) Alice har nog skött sig hos favvosarna på "landet" hörde allafall inget annat=) hoppas de har haft de bra me henne=) Linda har allafall em imorrn så hon kan följa om de skulle hända ngt inatt=) bra de =)

Nä inte tid o sitta här ska ut o grilla kycklingen nu=)

Kommentarer
Postat av: Pillan

Tänker på dig och hoppas det är dags att greppa BB-väskan och åka in snart, det är ju faktiskt inte alls avlägset nu även om jag förstår om det känns så!



Lycka till om det skulle hända nåt inatt!

2009-08-03 @ 21:38:42
URL: http://pillanp.blogg.se/
Postat av: Therese

så hade jag det med Amelia oxå i 6 veckor så när de väl var dags så trodde jag att de skulle stanna av så jag va ute o plockade svamp! sen va jag öppen 5 cm när jag kom in vid kvart i 8 på kvällen och 22.47 är hon född ;) så när du minst anar kommer den lilla/lille de lovar jag gumman. Love U <3

2009-08-03 @ 23:26:24
URL: http://eldvina.blogg.se/
Postat av: Emma och Nova

Förlåt att jag inte ringde upp igen ikväll, det var nämligen så att någon liten snabb jäkel gick till attack mot telefonen igen ;) Skumt att det ens gick att ladda den...den måste ha minst 20 liv :D

Ringer imorgon istället :)



Kram

2009-08-04 @ 00:29:33
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0