glömde ju

Säga att ja inte tycker ni ska handla på Spero .....
inte beställa smycken allafall...beställde ju ett till min kära mamma till julklapp o visst de va ju fint bara de att de skulle sitta fast i kedjan inte hänga från kedjan... talade om de för den som gjort de att de va inte så ja ade beställt de men fick inte ens en sketen ursäkt av henne ...tycker inte de e service ne kunde åtminstonde bett om ursäkt för brist i kommunikationen då hade ja nog gärna handlat där igen men nu e de slut me de.

Kommentarer
Postat av: Petra

Den där butiken är ju efterbliven. Eller, ja, hon som har den.

Jag hoppade in där för jag hade hört reklamen om deras XXL-kläder.

"Hej! Tänkte höra vart ni har de där XXL-storlekarna, jag är lite nyfiken."

Skitsur min tillbaka:

"Ja, de hänger därborta, men jag tvivlar på att du får på dig nåt."

Ursäkta?

"Dåså, då skiter jag i detta. Handlar någon annanstans."

2009-12-27 @ 07:41:28
URL: http://mommyslittlemonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0