ja jag lyckas

Me allt ta mig f*n ...har gjort ngt så datorn e helt knas nu... går ju säkert att fixa men va f'n ... Maria har sen senaste inlägget fött mig ännu en svärson=)O han e lika ståtlig o vacker som min första =)hehe...så söt lilla Theo=)..
Såg att även våra trevliga fd grannar fått en liten Ebba stort grattis till er=)Har haft min första visning som gick bra =) kommer ha visningar mån tis o ons=) ska bli kul=) Hoppas på bra försäljning=)
Ganska fullt även i Januari faktiskt=)ska bli sssååå kul=) Nä nu ska ja hoppa i säng Robban e piggare än ja så han får va uppe me Lowaskruttan så går ja upp me Alice imorrn de e ssååå mysigt  o gå upp me henne =) imorrn ska de shoppas julklappar har varit hos min pappa o hämtat pengar så ja kan handla julklappar från honom till barnen=) Lowa får lite bra o ha saker o Alice får båda de o leksaker=) ska bli så kul o handla massor åt dem från morfar=)
Måste ju säga att ja hittade en blogg o gjorde en beställning på en sak som ja fick hem häromdagen o den klappen kommer bli sssåååå lyckad för ja e sssåååå nöjd men vem de e till o va de e de säger ja efter jul när personen fått de=)hehe...

Kommentarer
Postat av: Jannica & Jerry

Vad önskar sig Alice & Lowa i julklapp?

2009-12-13 @ 11:40:51
URL: http://flaangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0