Thomas

De dröjer inte förrän ja talar om va som e så kul =>  Hoppas du har de toppen på båten. 
Ska försöka mig på att få ihop lite ljuspartyn här nu i början av Januari får se om ngn lockas=>.
Har annars mitt första 20e Januari hos en kär vän.  Ja nu e 2009 slut va kommer hända 2010 nu då??? ja den som lever får se.. Tycker inte nyår e värt o fira längre ja sitter hellre hemma som vanligt o bara e... Håller me de äldre detta e amatörernas afton. Visst så sällan som man dricker nu hade de kanske varit kul o dricka lite men ja har en policy o den e att ja inte dricker när ja har barn att ta hand om. Alla gör som de vill men Ja gör de inte . Man får fan sämre förmåga i allt me alkohol i kroppen så ja håller mig nykter  så ja kan ta hand om mina barn o tänk peppar peppar om de händer ngt så ja måste köra... ne alkohol kan man dricka när man inte har barna hemma..
Tror farmor o farfar ville låna Alice här snart  får väl se om de blir så de e ju så kallt så de går ju inte direkt o åka ngn pulka eller så .. inte så kul då kanske..
Nä nu ska ja skala potatis. De blev ingen bortgång idag så de blir fläskfilé o potatisgratäng här hemma ikväll .

Kommentarer
Postat av: Magdalena

då har vi samma policy =)

GOTT NYTT ÅR!

2010-01-01 @ 10:51:22
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/
Postat av: Thomas

gott nytt ar. haller ogonen oppna:)

2010-01-01 @ 16:28:30
Postat av: tobbe

jag då????

2010-01-03 @ 04:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0