inge.....

Laddad överhuvetaget idag=(..... gick la sådär igår på jobbet första 2 passen gick relativt bra sen gick de segt...... men men bara ladda nya tag idag då=) ska hämta upp helena i khamn så ja får sällskap en liten bit allafall=) ne nu ska ja åka.. Robban tog Alice på cykeln o lämna henne på dagis han e så snäll ja ska ju egentligen göra de men då får ja åka kvart i sen hem i ca 10 min för ja kan ju inte åka för tidigt ju... mådde nå så illa imorse höll på att spy på golvet i rummet hahahaha...kul o behöva stå o torka de oxå..ciao hörs..

Kommentarer
Postat av: emelie

fan emelie du kan ju inte lämna mig((Alice)) jag måste ju ha min favvotant emelie här=)...

Tror mamma tycker du ska resa massor egentligen men vi vill nog att du ska stanna här allafall=)

2009-02-05 @ 23:20:39
Postat av: emelie

Jag vet, vill absolut inte lämna er, nånsin..! iofs när jag är klar med skolan så är Alice så gammal så då är jag nog inte hennes favvotant (som du så fint kallar mig=) längre.. Hon lär ju va trött på mig då så mkt som jag ränner hos er, hehe... Äsch, man får ta en dag i taget och se vad som händer och fötter =)Ska sluta tänka så mkt..

2009-02-05 @ 23:23:40
URL: http://emeliepalmevik.blogg.se/
Postat av: beetty

vilken söt blogg du hade =).. eller har! =)..

2009-02-05 @ 23:40:31
URL: http://freshing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0