oh my...

Vilken babyboom de e i år... massa folk som ska ha runt mig precis o sen även massa folk som ska ha snart eller senare än oss... shit va roligt =) finns ju ngra man e mer glad åt än andra=) tyvär e de alltid så i ofs =) Har oxå fått nytt jobb som extra timanställd på Caliptus som butiksdemonstratör=) kan passa mig bra tror ja=) Får se om de ringer imorrn o har jobb åt mig annars bara o vänta ..

ne nu tar ja o nannar för ja e helt slut efter badhus idag vilket för övrigt va svinkul=)tack alla som förgyllde min dag=)

Kommentarer
Postat av: therese

ja vi hade verkligen kul i badhuset! bäst var nog den där korven som man kunde flyta på! haha!! Jag är verkligen glad för din skull att du har fått ett jobb!! Kram på dig vännen!

2009-02-27 @ 21:59:28
URL: http://eldvina.blogg.se/
Postat av: Thomas

tjo grattis till det nya jobbet tror verkligen att det kommer passa dig.. ha det gött.

2009-02-28 @ 12:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0