trevlig dag=)

R skjutsa A till dagis idga o ja styrde kosan mot Fia hade lite "affärer " hon o ja =) vidare sen mot ams på möte o idag har ja ringt ett visst fretag o man sak fan inte ljuga för mig ja kan nog ta reda på saker....de valde alltså bort mig på intervjun redan för att ja e gravid... idioter...

Styrde sedan kosan mot Bråten o T m familj en riktigt underbar dag helt barnledig=) skulle hem o pussa min stjärna kl halv7 då sover ungen=(... inte setts på hela dan o ändå orka hon inte vänta på mamma.....=(

Världens roligaste nyhet har ja men den kommer snart bli offentlig=) ska bara få medhåll att skriva ut den på bloggis=) hihi....
Imorrn blirre badhus me familia o ngra fler=) roligt roligt=)
Robban ligger på soffan o gnäller att han mår illa...hhhmmmm känner ja för de hur fan tror han ja har de då som mår konstant illa även denna graviditet..... kan knappt slå på mitt morgonkaffe uan o ulka för pulvret luktar BLÄ..... ne upp me dig o gör lite nytta hahaha... nä han e ju sssåååå "sjuk" bäst låta han va =)
Nu ska ja ta mig ett bad hörs=)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv; Ja det är jue tyvärr så. Men jag stoppar inte i mig nått ist för ciggen, så jag tror att det ska gå bra. Vilken söt liten tjej du har =)

2009-02-27 @ 06:47:47
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0