vänner?????

Satt o funderade idag på vilka mina vänner e. halka runt på olika bloggar häromdagen o hitta fler som hade tänkt som ja..
När man får bran så försvinner många men oxå många kom tillbaka.

Ja skiter fullständigt i födelsedagar o sånt när de gäller mig själv men när min prinsessa fyllde kom 2 st av mina vänner o gratta henne de va den ena faddern Linda o hennes Julia o så va de Emelie såklart. Emelie e Alices favvo i världen typ=) hon blir som ett yrväder när Ems kommer hon far omkring o bara hoppas att e ska se henne=)...

Nej tillbaka till de ja tänkte på .. Vart va ni andra som ja trodde brydde er om henne ??? Ja har många kompisar som ja vet inte bryr sig på de sättet om ALice o de kan ja ta för alla gillar inte barn så de kvittar men man hade ju lite räknat me vissa allafall.... men men. deras förlust...
Mia bor i stockholm nu=( Thomas min Thomas bor i Göteborg..=(.... Nu får inte fler vänner flytta ska de bara va ja kvar här sen......


Tillbaka till barn..kan ju meddela att ja fått vänner för livet genom Alice nedkomst=) Ni vet vilka ni e =).... L.M.S =)
Har lånat den här datorn av Maria  o Mattias tack=) så nu kan ja uppdatea lite mer än innan=) hoppas min egen kommer snart så ja kan lägga ut lite kort oxå ...vill ju inte proppa deras dator full me bilder på min Fis=)

Nä nu ska ja göra mig klar för sängen måste upp o tvätta innan jobbet imorrn börjar inte förrän kvart i 4 =) men de e jobbigt ändå o gå upp tidigt=)... ha de

Kommentarer
Postat av: Virreh

hej.. ja jag säger detsamma.. tycker oxå alla försvinner när man fick barn.. jag vet en som jag inte har lika bra kontakt med idag och det är DU.. tänker mkt på dig o Alice iaf! Och vi hade jämt kul tillsammans.. snackade skit. =) och jag finns kvar jag flyttar inte.. Kramis

2009-01-25 @ 23:11:58
URL: http://virrehvurr.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det är verkligen så. Man har tappat kontakten me MASSOR av vänner sen man fick barn.. Úsch, det är verkligen trist! Å det känns som att dom som inte har barn själva har sluta helt att höra av sej för att dom tror inte att man kan "Släppa" familjen en kväll å följa med ut o.s.v. det är verkligen skittråkigt tycker jag!! Ha de bra! :)

2009-01-26 @ 08:00:04
URL: http://nathalie1986.devote.se
Postat av: Virreh

Ja precis.. vi får ta igen de nu =) vi får ta en dag nu när det passar jag kan i stort sätt jämt!! =)

2009-01-26 @ 13:08:45
URL: http://virrehvurr.blogg.se/
Postat av: Anna

HA! Skit ner dig.. HAha..

2009-01-26 @ 19:08:28
Postat av: maria & viggo

Bra att datorn funkade så man kan läsa lite här igen =)

2009-01-26 @ 19:19:36
Postat av: Thomas

såg att du hade fått jobb så grattis får man väl säga:) såg att du nämnt mig i bloggen men kommer till karlskoga 18:e februari så då får jag väl komma förbi och dricka en kopp kaffe:) ha det bäst så länge//Thomas

2009-01-26 @ 21:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0