nnäääää....

Ska de behöva låsas ... Funderat hela dagen detta är en blogg o en blogg e som en öppen dagbok ja har ju fan rätt att skriva va ja vill i denna ...ska folk va så nyfikna o läsa så gör de... ja e ledsen för krångel ja kommer inte låsa den....
Ska bara skriva hur underbart de e att vara mamma ... att livet e underbart .. att allt går som de ska ..ja de e va denna blogg kommer handla om i fortsättningen.... Ska aldrig mera vara ärlig om mina känslor o mitt liv de ska ja hålla för mig själv ... så varsågod o fortsätt läsa om mitt liv men ja kommer som sagt inte att vara så öppen i den längre ..... Ja e en ärlig människa så e de..har sagt va ja tycker o tänker till de flesta men på ett "snällt" sätt o då har ja haft bloggen att ventilera i för i SVERIGE HAR MAN YTTRANDERÄTT men men nu e de som de e .... skit samma kommer nog inte vara så aktiv numera de känns som de kvittar faktiskt...
Tack för en underbar dag Emma behövde sällskap till mammsen o de va trevligt=) gärna igen=)
Som sagt skulle gärna skriva om saker ja gjort idag typ läkarbesök o så men de håller ja för mig själv.

Kommentarer
Postat av: Emma och Nova

Tack själv! Följer gärna med fler gånger :D Är pigg som en jag vet inte vad just nu, har snurrat en timme i sängen och kan inte komma till ro men förhoppningsvis kan jag väl sova snart. Hoppas du kan sova gott :)

Kram

2009-07-15 @ 01:48:48
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0