normalt???

Att man får en stor kram av sin läkare som man dock haft många år???? Jag fick en o ja hoppas hon kände hur uppskattad den var=)fick prata ut me henne i 2 omgångar (kuratorn har semester) Hon e helt underbar ska stå som brickegårdspatient tills ja dör eller hon går i pension=).

Less på mkt därför blir de inte så många roliga inlägg ja tycker ja försöker höra av mig o ge av mig själv men ja tycker inte ja lyckas därför drar ja mej undan lite nu tills bebis kommit..vet ju hur poppis man blir då... Folk som aldrig kommer eller hör av sig annars ringer som besatta i flera veckor innan o vill börja umgås precis innan bebisen komemr..va så me Alice o de kommer säkert bli likadant denna gång men men de märks.. Ne sur e ja ikväll av vissa anledningar..har haft de bättre än på mkt länge de senaste dagarna o de har ja vänner att tacka för .
Gå runt o stör dig på mina inlägg om du vill ja orkar inte bry mig mer  nu faktiskt.. nu blir de sängen..

Kommentarer
Postat av: Emma och Nova

Hejsan!



Vet du att jag måste ha maximal otur när det kommer till datorer eller ja rättare sagt allt som går på ström...allt går sönder för mig :( Idag hällde Nicodemus ett glas vatten i den gamla datorn så min fina låååånga blogg, mina bilder och lite annat smått och gott har nog sett ljuset för sista gången...åhh blev lite trött men kan ju inte bli arg på honom för han är ju liten och olyckor händer men det kändes inte som det behövde hända just nu när jag äntligen hade fått tummen ur att fixa allt annat...aja kunde varit värre :)



Har du tid och ork imorgon tar jag gärna en kopp kaffe, är det fint kommer vi gärna ner en sväng så kan Nova käka lite sten och gräs för det gillar hon ju ;) Jag hör av mig imorgon när vi vaknar till liv :)



Kram och Godnatt!

2009-07-22 @ 23:40:34
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Anna S

hej gums! jag har inte glömt bort kaffet men som vanligt har det strulat med lite av varje och så jobbar jag. lovar att höra av mig så fort det blir lugn igen!! kram

2009-07-23 @ 09:54:27
Postat av: Anna Se

hej gums! jag har inte glömt bort kaffet men som vanligt har det strulat med lite av varje och så jobbar jag! :( lovar att höra av mig så fort det blir lugnt igen! kram

2009-07-23 @ 10:00:14
Postat av: elin

Känner igen dedär, riktigt störande när folk som man annars inte hör nåt ifrån plötsligt ska va ens kompis när man ska få barn! :) Så rör de sig bara om en tillfällig period också, rätt onödigt.. Då lägger man hellre tiden på sina riktiga vänner! :)

2009-07-23 @ 12:08:45
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Virreh

Jag skulle så gärna komma om jag kunde.. har så jävla ont vissa dagar.. fasen pallar inte.. Men jag finns alltid även nu och när du fått och ja jämt!! Hoppas du vet det??!

2009-07-23 @ 15:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0