drömmar....

Någon som kan tyda??? inatt fick jag en liten flicka med mkt hår som skulle heta ..... .........
Precis som jag vill om jag får en flicka... Men saken var den att Robban hade en annan tjej så min dotter blev rödhårig..halllååå...skum dröm..bara för han hade en annan..hahahaha....
Ja vet att de va en dröm inget annat men det läskiga är ju att ja har sagt.. Om ja får en tjej me mkt hår skulle de passa bra om hon fick heta ..... ......... hehehehe... jaja vi får väl se va tiden visar pojke-flicka=) ska snart hämta lillfis på dagis sen ska vi till Linda o Lull idag=) myspys=)

Kommentarer
Postat av: Elin

Verkligen skumm drömm! Haha, jag drömde också massa konstigt när jag va gravid.. Lite kul är de trotts allt! Joda med oss är de bara fint :) Hur är de med er??

2009-03-19 @ 11:03:32
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Elin

naaw stackars gumman! då va de nog skönt med en dusch!

Du, jag försöker lära thea ta flaska så jag pumpa ur hennes frukost och pröva ge henne flaska, det funkade INTE! hon spotta ut och såg helt besvärad ut ändå testade jag 2 olika.. :S har du nåt bra tips?

2009-03-19 @ 11:17:01
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Elin

jaa men jag gjorde ju också tvärtom, tänkte hon kunde äta från flaskan först för att träna & sen äta sig mätt från bröstet.. Ett litet pyssel dedär att få de att funka :) men de va nån som sa att jag skulle lära henne flaskan i tid eftersom de tydligen kan bli problem för vissa om man väntar till dom är 6 månader då man slutar amma om dom inte är van flaska sen innan.. Men de är ju säkert olika för alla dedär.. Svårt att veta vad man ska lyssna på & inte :) tack för tipset!

2009-03-19 @ 16:38:37
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Anonym

De är luugnt vetu! :D

2009-03-19 @ 19:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0