fotboll...

Tror de e mitt kommande barns framtid...shit hela magen rör sig när h*n sparkar till o me robban fick se de nu=) Alice sparkade oxå en del men fan inte hälften så hårt,....
Har inte för mig att de syntes på magen så här tidigt att hon sparkade...Kraftiga sammandragningar igen ikväll men än så länge gör de inte ont som tur e...
Fick ju min dotter att somna förrut till slut efter massa kämpa från min sida=) Va ju sen tvungen o väcka henne efter 40 min o de va inte lätt kan ja lova..hon vakna till slut o peka ut genom dörren o ropa på  *skräll* memelie.... hahahah.... Hon saknar sin Emelie=) nä nu har min man gjort varma mackor till mig o bebben så ja ska äta lite=) hörs=)

Kommentarer
Postat av: Virreh

Åh va mysigt o känna sparkar..=) kanske inte om h*n håller på hela tiden och om det gör ont! men du förstår va jag menar! =) Ja fy för sammandragningar!!

Kram

2009-05-14 @ 21:08:07
URL: http://virrehvurr.blogg.se/
Postat av: Elin

Vi kollade en trea på skrågatan, men den var bajs! :) inget att ha med andra ord...

2009-05-14 @ 21:53:06
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0