mkt idag=)

Mkt inlägg idag=) sitter o lyssnar på Kelly Family på youtube=)my god va besatt ja va av dem o va dultiga de fortfarande e i mina ögon=) de måste ha betytt mkt för mig då ja än idag kommer ihåg varenda låt ja hört....shit...o va ja ska göra mitt allt för att mina barn ska älska musik som sina föräldrar... sjunga kör spela i band o såna saker..Ja vet att när ja ville börja på tbv i band hade mamma 3 barn o va ensam me oss o de va ju dyrt men vi fick allt börja både ja o brorsan så vill ja oxå kunna göra för mina barn ja hoppas att ja har mkt pengar så mina barn kna få göra allt de vill  för mamma hade de inte lätt me oss o de vet ja ... TACK MAMMA!!! Thomas ja ska komma ner till götet när bebben e ute ja tar me mig båda mina barn o så ska vi ha en heldag du o ja =)

Kommentarer
Postat av: Pillan

Ja vi köpte Inotyol och den funkade super! :-) Redan efter första gången. Kram P

2009-05-13 @ 17:06:52
URL: http://pillanp.blogg.se/
Postat av: Petra

Aha, då förstår jag. Såna kort vill jag också ha nästa gång. Varför man nu vill ha kort på sig själv när man ser ut som en valross på avtändning, men, men :)

2009-05-13 @ 20:26:23
URL: http://mommyslittlemonster.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag kollade tyvärr aldrig, hon själv föreslog idag klockan 13 men sen fick jag sms om att de inte passa, att jag var välkommen imorron kl.16 istället och då kan jag inte för jag ska på babysim.. Så jag tackade nej! Kändes som de blev krångligt osen plockar de iväg lite då hyran var på 5788:- pluss att man då måste skaffa nån egen typ boxer eller liknande då de inte finns några kanaler, de blir ju typ hela min månadsinkomst isf :D :S

2009-05-13 @ 22:11:37
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaa, jag har ju inte sagt upp min än så jag har ju tid på mig att leta! :) Hör du nåt bra får du hojta till! :) kram

2009-05-13 @ 23:01:28
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0