Ikea =)

En onsdag=) va hur kul som helst<0)..Särskilt när Cilla kom tillbaka från toa o klia sig i ansiktet=)hahahhaa.....inge o skratta åt att ngn får en allergireaktion men minerna va ssååå jävla kungliga jhahahha..tack flickor för idag=) Lowa hon sov sig igenom hela resan shoppandet o resan hem=)Alice va hemma me pappa =) De första hon skriker när ja kommer hem e hej Owa =) mamma inte mkt värd när lillasyster Owa kommer hem =) så söt o go me sin älskade syster=)..nä nu ska ja nanna ha de =)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja stackars mig:( jaså gjorde jag roliga miner roligt att jag kunde underhålla er en stund:)

2009-10-08 @ 01:07:05
Postat av: Kristina

Vad kul att kläderna dyker upp snart. Det var verkligen på tiden :) Två plagg i komensation är ju inte helt fel heller. Nästa vecka är det syskongrupp på öf. För visst skulle ni va med, eller är jag helt ute och cyklar?

2009-10-08 @ 10:20:06
URL: http://kristinamille.blogg.se/
Postat av: maria

Öh du... Är du medveten om att vi, enligt våra babytickers på våra bloggar, har lika många dagar kvar tills våra bebisar kommer? ;)

2009-10-08 @ 20:43:16
URL: http://lillaviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0