fest=)!!!???

Funderar o funderar de skulle va så himlans kul o få hit sina närmsta vänner för en liten fest på 25årsdagen=)kanske broder o Emma kommer oxå då=)...
Robban o barnen kommer ju få sova borta tyvär men de går. Lowa har ju verkligen inga problem o ta flaskan..bara för mig o börja pumpa o frysa in nu i så fall..
Måste även tänka ut va ja ska bjuda på...de får bli vanlig tårta..ja tyckr ju själv inte de e ngt särskilt me att fylla år så då ska ja väl inte behöva göra ngt stort av de heller.... ne de får bli tårta till de som dyker upp .skickar inte direkt ut ngra löjliga inbjudningskort för en sketen födelsedag....=)

Idag tog ja mina underbara o gick till öppna förskolan på fm-. alltid lika trevligt=) Hade Linda o barnen me oss idag=).
Imorrn kommer de hit o har Cilla me sig eller Linda har ju inte me sig Julia o ALice e ju inte hemma ändå de ska ju på dagis de stora flickorna=)

Ja efter att ha skrivit klart detta inlägg har ja nu bestämt mig för en fest=) kul kul...jobbiga e ju när folk nu kommer bjuda in sig själva... blankt nej kan ja säga redan nu.. detta e MIN fest för en gångs skull ja säger aldrig nej annars men nu vet du om du e välkommen genom att ja messar er som ja vill ska komma=)

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha

Ja men visst!

Hon sa för ett par helger sen att du va hennes dotter :) Har jag ju inte haft en aning om när jag varit inne o läst här ju :)

Va världen är liten :)

Hon är en supergullig människa!



Ha d fint

Kram K

2009-09-14 @ 19:57:46
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Karin

Nej det har jag missat :(

Ja hon är supergo!

Man får skratta mycket :)

2009-09-14 @ 21:20:08
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Karin

Jo men det tror jag allt att hon har, hon är väldigt omtänksam.

Ja det koppla liksom när jag fick veta att Mona va din mamma. Jocke, Laila o Emma är oxå supermysiga, gillar dom som fasen :)

2009-09-14 @ 21:45:43
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Sofia

TACK för inbjudan!!! Känner mig ärad... Kommer det fler som ej dricker?? Blev ju lite sugen när du skrev att det är en tjej fest...=)

2009-09-15 @ 19:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0