måste ha..

De goaste ungarna som finns.=) Alice skulle läggas kl 8 igår hon till o me bad om att få sova så visst sa ja. tog me lowa som precis började skrika o skulle ammas., Satte mig på sängen o Lowa blir som en båge o bara gallskriker rakt ut.. Oj sa Alice då berätta ja att Lowa måste ju få medicin när hon har ont i magen så mamma kommer snart. Gick ut hällde i henne lite minifom droppar. O sen massera magen. Gick en liten stund trodde ju absolut att Alice skulle komma ut när ja inte kom in igen.Robban kom hem från ICA 5 min efter att ja lagt Alice o då gick han in o hon sov som en sten=)mammas duktiga tjej =)Lowa somna oxå själv igår efter en flaska ersättning. =) Hon blir ju inte mätt på min mjölk då hon bara snuttar för o somna=) men efter en flaska somna hon gott ca halv 11-11o vakna för o få mat halv 6 =) Imorse väckte ALice mig tjugo över sju o tala om att bebbe ska ha tin o gick ut i vrummet o kommer tillbaka me hennes droppar=) så jävla go ...=)känner mig utvilad o pigg så nu ska de skruvas isär sängen=)idag kommer den nya=)
Igår fika ja me Linda o Cilla o Jennie såklart=)på fm de va trevligt som vanligt=) på em kom Carro o Sebastian för lek o kaffe=)trevligt barnen lekte ganska bra allafall=)
Fick även upp mina nya tavellister igår så nu väntar ja leverans från Fujifilm där ja skickat iväg lite bilder=) hängde upp ngra tavlor oxå igår o de blev genast mkt mer trevligt i vardagsrummet. nu i helgen MÅSTE sovrummet bli klart oxå de ska upp hyllor o lite sånt sen ska garderoberna fixas o grejas sen e de nog klart...


Carro kommer förbi på kaffe sen=) ska bara fixa sovrummet o sängen så ska ja ringa henne=) kommer lägga in massa kort sen som ska skrivas över till en skiva så ikväll kanske de kommer ett par bilder här=)



Min Alice ca16 mån=)


Kommentarer
Postat av: Petra

Har hon mer ont i magen när hon får ersättning? Då har jag världens bästa tips. Embla hade skitont jämt och Minifom och Sempers magdroppar hjälpte inte. Då köpte jag Dr Brown flaskor och NAN HA ersättning. KLART! Inge mer ont i magen.

2009-09-16 @ 19:29:01
URL: http://mommyslittlemonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0