regn regn..

skitväder men många anledningar gör att livet känns toppen allafall just nu=) vänner bla e en stor anledning... många bäckar små gör ju att man uppskattar de vänner man faktiskt har... o min käre sambo..hur bra som helst hur mkt osams vi än blir när Lowa vaknar o krånglar på natten=)bara för vi båda e trötta såklart de går ju över. =) Han e bara ssåå bäst som hjälper me allt..De flesta tycker att kvinnan i hemmet ska göra allt men va fan de e ju lika mkt han som skitar ner o de e lika mkt hans dotter som kastar saker överallt...vi hjälps åt så e de !!!

Emma o Per dem har ja kännt typ 2 månader kanske..hur bästiga som helst. De va till Västerås till emmas syster på marknad här i helgen som var. På kvällen kom de ett sms o en fråga om vi va hemma??? Ja visst de va vi . De kommer hem me en present till Alice i form av en tröja me ett band på.. Hon kom ihåg att ja letat efter de på vulkan o Per kom ihåg att Robban ju hade en egen IRON MAIDEN tröja så de borde va ngt vi gillar0)hur söta som helst=) ja menar inte bara för den saken de e underbara vänner på alla sätt inte för att de köpt en present till Alice bara... o ja önskar ja kunde hjälpa dem just nu me vissa saker... tycker synd om er.
Sen resten av mina vänner ja tycker så hemskt mkt om er oxå tro inget annat.

Ja la ner Lowa i sin vagga nyss för de ringde o tror ni inte min duktiga tjej somnade av sig själv=) helt underbart hon somnar bara vid bröstet eller me snutten annars..=)jihu va duktig hon e =)
Fy va ja saknar Alice nu....hon slutar ju snart men ändå...... nä nu ska ja in på fejjan o spela farmen=)hahaha...Fia min underbara vän e på ingång o ska klippa mig=) Som sagt saker i livet kan nog inte bli så mkt bättre just nu=) LOVE IT!!!!

Tror till o me att faddrar till dopet e valda nu=)bara fråga dem kvar nu då=)

O Linda o Joel , Sofia o Bulan STORT GRATTIS TILL ER PÅ OLIKA SÄTT=)

Kommentarer
Postat av: Emma och Nova

Du är bara för snäll som skriver om oss sådär :) Ni ställer ju jämt upp om det är något så det känns som en självklarhet att vi gör det tillbaka :) Kramar från oss

2009-09-02 @ 13:44:07
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Ida

Heej!! Tack för inbjudan. =) Jag hör av mej snarast på FB om jag kan komma eller ej. Kram kram

2009-09-02 @ 18:41:03
Postat av: Magdalena

hehe, är lite pinsamt om det blir fel :P

är ganska lätt å se fel sådär..

ja, hon har frågat vem sofie är som brukar skriva i min blogg =) när du va inne i affärn med alice för ett tag sen tala jag om att det va du =)

mamma har superminne! hon känner igen å kommer ihåg namn på alla :P

2009-09-02 @ 19:43:29
URL: http://[email protected]
Postat av: Magdalena

den är så jäkla söt =) har kollat på den flera gånger å nu kunde jag inte låta bli å köpa den. kosta bara 175kr, vilket klipp! :P

2009-09-03 @ 09:59:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0