vilken underbar dag...

Helt underbart varmt o härligt i solen... Har haft Helena o Cilla här idag vi va ner till stan en sväng o bara kolla runt. Sålt av massor me bebiskläder till helena så nu e ja typ 1 kartong mindre=)
Alice hon e hos farmor o farfar idag hon ska sova där =(..e så jobbigt när man inte träffat henne mkt men kul för henne oxå o få all uppmärksamhet hela tiden=) De har varit hos J & J Idag o de gjorde nog A glad då hon tjatar om dem varje dag.=) Lowa o ja har fått vara ensamma hela dagen pappa e hos Joel o bygger hus=) så underbart o bara vara me henne oxå för Alice va ja ju hemma me länge men Lowa hon o ja känner knappt varandra=( så de e mys o vara lite ensamma bortemellan=). Ne nu ska ja fixa lite kvällsmat här till oss sen lägga Lowa o ta en dusch o bara slappa i soffan=) lovely...

Kommentarer
Postat av: Magdalena

jaså, jag såg inte dej =)

har du börjat jobba några dagar i veckan nu så din sambo är hemma ist?

2010-03-13 @ 22:56:20
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/
Postat av: Magdalena

jaha, ok. kan förstå att det va jobbigt att gå hemma båda två, jag skulle bli galen!

tyvärr så är det ju inte så lätt att få jobb nu så du har ju ändå tur som har nåt, även om jag förstår att du hellre skulle va hemma. har ingen aning om vad jag ska göra när mina dagar är slut.. blir nog inte lätt att hitta nåt jobb =/

tur att per har jobb iaf, så vi klarar oss ju även om jag skulle bli arbetslös. men kul blir det nog inte.

tack det samma =)

2010-03-14 @ 08:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0