att säga en sak...

Stå sen fast vid de eller lämna mig o min familj i fred....Vi bestämmer faktiskt själva hur o vad vi väljer att göra..sen att alla val inte blir de bästa psykiskt e ju en sak men.....nneee fy vilken jävla skitdag..kom hem från jobbet mötte Robban i dörren typ hej o hejdå... sen satte Lowa igång o skrek o skrek o skrek o skrek...höll på att slita mitt hår.JAG har en rutin som JAG använder mnig av när ja e själv me barna. De e att lägga Lowa i vagnen o vagga till sömns runt 10 tiden för då har hon möjlighet att somna i god tid sen andra luren på dagen.Nu va Robban hemma o tyckte inte hon behövde sova den tiden så han la henne vid 12..där krascha mina rutiner ...då hinner hon inte sova en gång till. Nu gör han som han vill när han e ledig men nu e de ja som skulle ha barnen denna em då han jobba så imorrn får han lägga henne vid 10 även om hon inte ser trött ut....nu bestämmer ja de me tanke på att han slipper bölet....Båda barnen somnade gott efter 7 precis. klockan halv9 vakna Lowa o vägra sluta skrika de va bara ta upp henne... 2 min senare kommer Alice ...men vafan blir de... Ja inge dagis för henne imorrn allafall... Men nu lär ja sova har ju öppning av fritids imorrn bussen går halv 7 ...sov gott

Kommentarer
Postat av: Nilla

Rutiner är sååå svårt! Försöker varje kväll att vira ska somna runt 7, ibland kommer hon dock upptassande "hej mamma, vad gör du?" - och man kan ju inte låta bli att svara och så är 1000 frågor-leken igång ;-)



Hoppas att du haft en bra dag i det härliga vädret!

Kram

2010-05-11 @ 19:09:30
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0