För dig, Kom änglar

Mina älskade små brudar fick en varsinn låt när de kom=) eller rättare sagt när de dopades=) Alice fick Kom änglar för va passa väl bättre än; Den vackraste stunden i livet va den när du kom.
Lowa fick För dig; Du e resan som ja velat ska ta fart, du e gåtan som ja aldrig löste klart,du e början på nåt nytt o nånting underbart för mig för mig för mig=)
E man ett musikfreak då e de givet att ge sina barn just MUSIK! Sjunger mkt med Alice o försöker få henne att tycka om musik.Dock har ja blitt lite kass på att lyssna på musik sen ja fick barn.Vill ha en jävla volym på stereon om ja ska tycka de e som bäst o de går ju inte me barna hemma... men när katten e borta dansar råttan på bordet då jävlar poppas de=) nä lite bilder nu=)Vet inte vilka ja redan lagt upp osv men enjoy ja vet att mammsen blir glad allafall=)heheh...














För de som undrar varför ja har mest bilder på Lowa beror de på att Alice hon blir galen på mig när hon ser min kamera.. Älskar inte henne mindre,Tycker inte att Lowa e sötare de har inte ett dugg me de att göra enbart hennes starka vilja att slippa va me =)

Kommentarer
Postat av: soffie

Hej Sofie! =) Allt är bra här, ursäkta att jag glömt att svara =) lite förvirrat här uppe i kontoret för det mesta nu hehe. hur är allt med dej då? Va kul att få komma in i din värld lite här nu då och se och läsa hur du har det nuförtiden :-) kram på dej!

2010-05-14 @ 22:08:38
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: Lindet

Hej!



Jag tänkte tipsa dig om mina fyra fina tävlingar..

Solskyddskläder för Sunmate, Personliga kläder från Simply Colors, Namnnappar från Namnnappen och en hemlig gåva från KidMix.



Kanske är något för dig? Kika isåfall in hos mig;

http://lindet.blogg.se



Ha en fin dag!



Kram Lindet



(om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt för att jag störde..)

2010-05-20 @ 14:49:35
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: kristina

Visst är det så. Sen är det ju inte det lättaste att ta kort på ett barn över två år. De är ju aldrig stilla. Även om kroppen är stilla så är inte lilla huvudet det, typ :)



Kram Kristina

2010-05-27 @ 10:15:04
URL: http://kristinamille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0