de e ....

nog dags för lite uppdatering ... Idag har vi vart hos BVC me Alice då hon matvägrat en del senaste tiden...magrat rejält o bara ledsen o arg o apatisk....vi ska börja me att få läkartid imorgon då Lena på BVC tyckte hennes mandlar såg förstorade ut.... Har inte haft en tanke på att de faktiskt kan va halsen som spökar när man inte vill äta..hon har sagt länge att hon har ont i halsen men de e främst på nätterna så vi har ju trott att hon använder de för o slippa somna om.... usch hemskt dåliga föräldrar...men men så e de tyvärr...nu har vi allafall tagit tag i de o ber faktiskt att OM de nu e ngt som e fel att de  e halsen..för annars kommer de fortsätta utreda magen o de kan inte vara roligt.....har ju själv en massa ont i magen,gallan njuren magkatarren u name it i have it typ...=/ Dagarna springer ifrån oss här ja fattar ingenting fick inte ja nyss Alice???Nu har ja Lo oxå.... dubbelt jobb dubbel kärlek=) mina älskade små troll..ja bara längtar efter att Lo ska bli runt 3 år ja älskar den åldern...Alice e så kärleksfull jämt..varenda kväll när vi ska sova kramar hon mig hårt o förklarar varje kväll sin kärlek.. de kan va gonatt min skatt , ja älskar dig min bästa mamma, du e min pärla osv osv =) Detta e ju ord som kommer ur min mun som hon snappat upp men oj va söt hon e när hon säger de=) Lowa e kärleksfull på sitt sätt änsålänge=) kramas pussas allmänt bara URGO.......♥

Imorse skulle de va på dagis 7 o de e inte så vanligt att behöva lämna dem så tidigt så ja gick upp o skulle väcka lillsess då Alice redan va uppe ,
kommer upp o pratar tyst me henne, säger tillslut att -Lowa vi måste gå upp nu.!!!va gör ungen jo hon kryper ihop i fosterställning o skakar på huvudet samtidigt som hon tar sina gosedjur mot sig o snoozar vidare hahahaha...hon va så söt så ja tänkte nästan äta upp henne =) sen flöt faktiskt allt på bra me klädningen o lämningen ja e imponerad de e alltid något som ska krångla... R hade fm idag så någon hjälp kunde ja ju inte få men som sagt de gick smärtfritt o tack o lov för de =) båda vinka till mig när ja gick de fick lämnas på A´s sida båda 2 idag de kan ha varit de oxå men men skönt att för en gångs skull inte behöva höra gråt när man går... nej sova lite kanske...ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0