magsjuka....

Ja så kom den då " äntligen" den jäv*a magsjukan MEN ja tror vi kom lindrigt undan Lowa spydde ner hela sin säng o golvet o tapeten o sig i Lördagskväll sen duscha vi henne o la henne igen o inge mer där ..Söndagskvällen va de Alices tur hon spydde ner en av dynorna i NYA soffan... sprang me henne in på toan men vi hann bara öppna dörren sen forsa de ur henne (som tur var så hann vi in på toan allafall så de va de golvet som ändå är väldigt lätttorkat som fick ta smällen)). gick o la henne o hon hann sova ca 15 min innan de var dags igen.vi hade lagt henne på en madrass för o slippa förstöra sängarna. Dock har ingen av dem spytt något mer o vi har Peppar peppar klarat oss än sålänge... Nu har vi hoppat från magsjuka direkt till feber o förkylning....vafan blir de... jaja vi har ändå haft tur... Nu e hela huset snart sanerat me starkt rengöringsmedel.....=)
Ja jag har ju inte vabbat tillräckligt i höstas så de va ju bra att de blev lite mer sjuka......fick en del av mina vabpengar idag....... FRÅN OKTOBER liksom..jävla krångel o de hade ju räknat om min sgi dessutom så ja fick inte ens hälften av de ja räknat med.....surt surt........

Tur ja har såna perfekta barn;)

Kommentarer
Postat av: Nilla - Blogg and Babies

Vilken härlig helg! Eller kanske inte, men nu har ni det kanske gjort för ett tag och slipper det längre fram :-)



Du har verkligen väldigt perfekta barn gumman!



Kraaaam!

2011-01-24 @ 18:21:40
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0